-Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання природного газу або у зв’язку з ним, або інші спори, які можуть виникнути під час взаємодії між Постачальником та Споживачем будуть вирішуватись шляхом проведення переговорів і консультацій. 

-У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення суперечки до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів України. 

— Врегулювання суперечок Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.

Документ для ознайомлення: Інформація щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду.

За будь-якими питаннями просимо звертатися до:

01001, Україна, м. Київ, вул. Десятинна, буд. 13-Б
Понеділок — П’ятниця з 9-00 до 18-00
Тел.: (044) 284 90 71
E-mail: unitedenergyua@gmail.com

Особа, відповідальна за врегулювання спорів:
Начальник відділу обліку і балансування газу
Шульга Вадим Іванович     +38 (096) 996 17 03